Mengenai Liyana Ismail

My photo
seorang yang easy going, happy go lucky, boleh betukar jadi monster sometimes. Liyana Ismail menulis tidak kira waktu, menulis mengenai perkara yang berlaku pada hari harinya. dan sekiranya apa yang ditulis seakan-akan terkena dengan anda, harap maaf. semua manusia melakukan kesilapan, begitu juga saya.

Saturday, May 15, 2010

aku tak gune!

aku sangat kurang ajar dengan si dia. sangat celupar dan sangat marah. dan rasenya kami da tak dapat diselamatkan lagi. aku sebenarnya tengah berfikir dan berusaha pujuk hati untuk terima dia kembali namun ada sesuatu yang menyekat. entah kenapa naluri hati aku ni kuat sangat. dulu pun sama. entah kenapa tadi aku terasa seperti nak bukak myspace dia dan nak tengok sangat2 dan finally aku jumpe. patutla naluri aku ni asyik cakap bukak je. dan ko akan nampak. bile dipikirkan balek, ini bukan salah dia. dia sudah bebas dari cengkaman aku dan die barhak untuk carik yang laen tapi yang aku sakit hati, marah sebab aku ta sangka secepat ni dia lupekan aku. hari ni it should be our 11months annivesary and he give me a mesej cakap sedih and bla bla bla. tapi yang wat aku marah bile die cakap kasih sayang dia kat aku takan berkurang tapi at the same time dia da carik laen. padahal aku kat umah ni dok bepikir to give him a chance and try to build a new life togather. tapi setelah aku nampak ape aku lihat, aku rasa ta mungkin. bukan sebab aku tak sayang, bukan aku tak rindu, bukan aku tak kasih tapi mungkin da nasib. im not for him and he not for me. maybe ade yang lebih baek menanti kami berdua di luar sana kan kan. aku da malas nak menulis!

1 comment:

amOi said...

apekah?die curang?
omg!
sabaq na...

Post a Comment