Mengenai Liyana Ismail

My photo
seorang yang easy going, happy go lucky, boleh betukar jadi monster sometimes. Liyana Ismail menulis tidak kira waktu, menulis mengenai perkara yang berlaku pada hari harinya. dan sekiranya apa yang ditulis seakan-akan terkena dengan anda, harap maaf. semua manusia melakukan kesilapan, begitu juga saya.

Friday, April 23, 2010

semua sudah berakhir

SEMUA DAH BERAKHIR! nama AZYANA da ta ada. hubungan ni da berakhir. aku cume mampu pertahankan hubungan ni selama 10bulan 6 ari je. aku ingatkan bulan 6 nanti dapat sambut our 1st year annivesary same2 and aku da siap belikan die adiah annivesary lagi tapi da takdir. bukan jodoh aku dengan die. aku tak salahkan die sepenuhnya. ada jugak salah aku dalam hal ni. bie, yunk mintak maaf sebab bekasar dengan bie malam tu. yunk gunakan panggilan yg tak sepatutnye. but i was angry dat time! sedih aku baca entri2 sebelom ni. pasal aku dan dia. betapa sayangnya aku kat dia, betapa rindunya terhadap dia. tapi da ditakdirkan. mungkin ada yang lebih baik dari aku untuk dia.
BIE,, YUNK SAYANG BIE SANGAT2. YUNK RINDU BIE.
walaupun kite da tak besama, kasih dan sayang yunk tak akan hilang sebab dalam ati ni masih ada nama bie lagi. thanx for everything bie. tuk sayang, kasih dan rindu bie kat yunk. bie belanja yunk makan minum and bear boy tu. THANX BIE! yunk doakan yg terbaik tuk bie. semoga kita berdua dapat hadapi semua ni dengan tenang dan berjaya dalam pelajaran. insyaAllah.

No comments:

Post a Comment